"Apua ja Wau!! 
ei mulla oo sanoja kertomaan tätä tunnetta puhumattakaan siitä että osaisin jotenkin järkevästi jäsennellä teille tai itselleni että mitähän ihmettä eilen tapahtui. mut voin sanoa että en ole eläissäni ikinä nähnyt mitään niin räjäyttävän mieletöntä! 
Peto todellakin oli irti!
katosta alas laskeutuva poliisiauto, sen takaluukusta ulos tullut peto, katosta roikkuva jättimäinen banaani, jonka päällä Antti keinui 
En Kommentoi-biisin tahdissa, mielettömän upeat tanssijat, 
-haza saa mut aina pudistelemaan päätä kun en voi ymmärtää miten joku voi olla niin taitava!, 
soittajat, ja ne valot!! pedon raidat lavassa, Antin koskettava puhe, mansikkana kakun päällä Leri Leskinen, Jenni Vartiainen ja Kahdestaan biisi -voi luoja!! itkusta ei meinannut tulla loppua. ja Antti... mitä mä voin edes sanoa? Kaikki ylistyssanat on liian laimeita, ja ne kaikki on jo sanottu niin moneen kertaan joten mä sanon vaan että Rakastan!! 
HUH! unohdin kuitenkin hehkutuslistalta jotain koska en voi käsittää että eilen se todella tapahtui...ei mulla ei oo enempää sanoja.
KIITOS ANTTI !!!!! 
ja kiitos myös ihanalle seuralaiselleni!"

IMG-20160424-WA0000.jpgIMG-20160424-WA0003.jpg

Yllä suora lainaus minun some-kanaviltani, facebookista ja instagramista.
Lauantaina 2304 Antti Tuiskun Hartwall arenan Peto Show oli vauhdissa ja Peto todella oli irti ja 
MÄ OLIN SIELLÄ !!!!!!!!
OLI NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN MIELETÖNTÄ !!! voi luoja. ei oo sanoja.
Rakastan Anttia, Rakastan Antin musiikkia, en voisi elää ilman sitä, minua ei olisi ilman sitä,
en olisi mitään ilman sitä, minä en olisi minä ilman sitä.
Mitään ei olisi jos Anttia ei olisi.


Rakkautta. Voi miten paljon Rakkautta!