Oon vuokralla
mun kehossa
Asunnon maksan ruokapalkalla
Maali rapisee seinät lohkeilee
Kuka korjaa?
Kun kadulla kysytään multa
mikä vuosi mä en oo varma
Kysykää niiltä jotka tietävät
mistä tulevat
 

Jos mä oon oikee
miks kadulla mun läpi kävellään
Jos mä oon oikee
miksen muista omaa nimeänikään
Kai mä hengitän
Jeeh

 

Juttelen vaikken tunne sanoja 
Mun äidinkieli kuin heprea
Herään illalla nukahdan aamulla
Elän valveunessa
Mä olen yksinään vaik metro täynnä on ihmisii
Ne katsoo läpi vaik tartun niiden käsistä kii 
Ei oo olemassa kummituksii
Eiks nii?


Jos mä oon oikee 
miks kadulla mun läpi kävellään
Jos oon oikee 
miksen muista omaa nimeänikään
Kai mä hengitän
Jeeh
Jos mä oon oikee
miksei peili heijasta mua enää
Jos oon oikee 
miksen muista omaa nimeänikään
Kai mä hengitän
Jeeh
 

Rautatieasema maanantaina ruuhkaisa
Kaikilla tuntuu olevan kiire ja suunta
Mä oon ulkopuolella vaik seison sisällä
Jos oon jo kotona miten voi olla koti-ikävä
Mitä tarkoittaa jos ei tarinaan kuulu 
Jos puhaltaa ikkunaan mut se ei ees huurru
Onko tää kaupunki täynnä elävii kuolleita
vai katselenko kuvaa rajan toiselta puolelta


Jos mä oon oikee
miks kadulla mun läpi kävellään
Jos oon oikee 
miksen muista omaa nimeänikään
Kai mä hengitän
Jeeh
Jos mä oon oikee
miksei peili heijasta mua enää 
Jos oon oikee
miksen muista omaa nimeänikään
Kai mä hengitän
Jeeh


Hee e ee  ee eei

 

~Jos mä oon oikee~Sanni~