085-normal.jpg

kas täällä sitä nyt sitten jaaritellaan tästä eteenpäin.
Tervetuloa ! toivottavasti viihdytte kanssani.


Voisin hieman kertoilla tässä näin aluksi itsestäni jokusen sanasen.
eli mä oon 27 vuotias naisenalku, asustelen pirkanmaalla, tässä ihan Tampereen vieressä.
elämäni on aikamoista sekamelskaa välillä mutta toisinaan on myös ihan rauhaisaakin. 
ja silloin on yleensä myös hauskaa! 

Perustin tämän blogin oikeastaan juuri siksi että tänne voisi avautua.
iloista ja suruista ja no ihan kaikesta oikeastaan.
saa nyt näkeä mitä tänne sitten oikeasti tulee kirjoitettua, mutta kun olen pitkään miettinyt että pitäisi
jatkaa sitä kirjoittamista mitä joskus tein oikeastaan aina pöytälaatikkoon ruutuvihkoon.
se on jostain syystä jäänyt ja nyt kun olisi ihan suotavaa harjoitella tälläistä ilmaisua ja kirjoittamista
päätin että perustan blogin avautumista varten jotta tulee kirjoitusharhoitusta koneella.

ehkä näin saisin niitä minun muitakin tekstejä sitten joskus saatettua loppuun asti, tai no edes puoleenväliin.

Vähän nyt heittelee tämä aihe näköjään mutta niin ...
minun kanssani tätä meidän ihanaa rivitaloneliötä asustaa minun avovaimoni, olemme kihloissa ja niin me olemme siis 
naispari. sitten meillä on neljä marsua. ja sohvan alla asuu toisinaan suuriin mittoihin kasvava villakoiralauma.
meillä on ihanan iso takapiha ja ihan oma! tämän lisäksi meillä on "etupihalla" ,tai oikeammin etupihan edessä 
puutarhapalsta, tälläinen kuuluu meidän rivitalon jokaiselle asunnolle. Luksusta, tiedän! 
tätä kutsumme hupaisasti ylämaaksi koska meille kuuluu vielä talon parkkipaikan ja postilaatikon huudeilla olevalta
maapläntiltä eli alamaalta hieman kasvutilaa. meidän palstoilla kasvaa jos jonkinmoista kasvia, pensasta jne..
näistä voin laittaa listaa tuonnemmin. 

käyn tällä hetkellä koulua tampereella, työelämään valmentavassa ja kuntouttavassa koulutuksessa.
siitä ei tällä punaisella minuutilla sen enempää että en tosiaan näe sitä punaista, mutta kerron tuonnemmin
siitäkin lisää.
lisäkommentti: syksyllä olen toivottavasti vähän lähempänä sitä jota oikeasti elämältä tahdon!

kun tuossa alussa kirjoitin että perustin blogini että voisin avautua niin
minäpäs nyt avaudun sitten: 
niin mä tosiaan olen tuolla koulussa ja kun hain tuohon koulutukseen niin yksi syy joka sai minut sinne
hakemaan oli se että mainittiin sen olevan kuntouttava.  ...."jos olet mielenterveyskuntoutuja...."
ja sitähän minä olen. 
tosiaan tässä vaiheessa voi vaihtaa blogia, tätä ei ole pakko lukea jos ei pysty.
minä en ole sossupummi, minulle ei tarvitse tulla avautumaan siitä että miten minun pitäisi ottaa itseäni
niskasta kiinni tms.. minua ei kiinnosta. 
minä en ole omasta tahdostani tässä tilanteessa, voi olisin ihan jossain muualla jos se vain olisi niin 
yksinkertaista. mutta ei ei se ole. 

nytpä ei hirveästi raksuta päässä mitä te voisitte haluta tietää minusta, mutta kysykää ihmeessä 
jos ei tässä nyt tule tarpeeksi informaatiota.

Harrastan valokuvausta, maalausta, satunnaista liikuntaa, kirjoittamista, lukemista,
musiikin kuuntelua, kirpputoreilla kiertelyä, elokuvien katselua, kirjadivareissa haaveilua,
kummilapsien sekä siskon ja veljen lapsien kanssa touhuamista ja yhteydenpitoa,
sohvalla löhöilyä, metsässä samoilua, melko monia luontoon liittyviä asioita, marsujen kanssa 
touhuilua.....

minulla on koirakuume, hääkuume, vauvakuume ja lappikuume!
tykkään ihan hirmuisen paljon eläimistä ja lapsista, minulla on oikeastaan koko ajan ikävä siskoni
sekä veljeni lapsia, joihin lukeutuu kummilapseni.
rakastan luonnossa, etenkin metsässä liiikkumista. ja valokuvausta.
haluaisin tatuoinnin, tai oikeastaan kolme.
tykkään mekoista, korkokengistä, laukuista ja kauniista kaula ja korvakoruista.
kaikki vanhat esineet saavat minut itkemään ilosta.
mökkeily on ihan parasta! saippuakuplia ei voi koskaan puhaltaa liikaa.
takapihalla keinussa istuminen kesällä kun voi upottaa paljaat varpaat nurmikkoon.
tykkään ystävistäni, ne ovat parhaita.
tykkään liikaa kahvista ja suklaasta. voisin syödä suklaakakkua ja niitä tiettyjä sitruunamuffinsseja ...öö aina.
minulla on kitara mutta en osaa soittaa sillä, mutta haluaisin oppia.
minulla on ihana isoveli.